آخرین اخبار

انزجار دانشگاهیان دانشگاه کاشان از جنایات صهیونیست ها در حمله به بیمارستان غزه

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان جنایات ددمنشانه و حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به نوار غزه و بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند. اساتید، کارکنان و دانشجویان ایرانی و عراقی و بین الملل دانشگاه کاشان با راهپیمایی از مسیر تالار علامه فیض کاشانی به سمت گلزار شهدای دانشگاه کاشان جنایات هولناک بمباران بیمارستان غزه و […]

۲۶ مهر ۱۴۰۲

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان جنایات ددمنشانه و حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به نوار غزه و بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

اساتید، کارکنان و دانشجویان ایرانی و عراقی و بین الملل دانشگاه کاشان با راهپیمایی از مسیر تالار علامه فیض کاشانی به سمت گلزار شهدای دانشگاه کاشان جنایات هولناک بمباران بیمارستان غزه و شهادت صدها کودک، زن و مرد بی دفاع فلسطینی، عمق بی‌رحمی و وحشی‌گری رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان با در دست داشتن پرچم و پلاکارد و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، حمایت از فلسطین حمایت از امام است و آزادی فلسطین آزادی اسلام است، حمایت خود را  با مردم مظلوم فلسطین اعلام  و انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.

در این مراسم پس از قرائت بیانیه ، پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.