آخرین اخبار

پیام حاج جواد نایینی به مناسبت روز ارتش - خانه ملت کاشان، آران و بیدگل

اشتراک گذاری
4
۲۹ فروردین ۱۴۰۱

جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به جانفشانی‌های ارتشیان قهرمان در طول هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: ارتش قوت قلب مردم ایران در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایران زمین است.

نماینده رئیس مجلس در منطقه آران و بیدگل با اشاره به برخی از سخنان خناسان در ابتدای انقلاب برای انحلال ارتش تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تفکر الهی خود در مقابل این پیشنهادات اشتباه ایستاد و فرمود که ارتش باید بماند.

وی با بیان اینکه بزرگمردانی همچون شهید صیاد شیرازی از دل ارتش قهرمان ایران به دنیا شناسانده شدند، تصریح کرد: اخلاص و مردانگی شهید صیاد شیرازی باعث شد که نام و یاد او برای مردم ایران تا ابد زنده بماند.

نائینی با اشاره به ولایت مداری ارتش جمهوری اسلامی از فرامین رهبر معظم انقلاب گفت: اعتماد ایشان و حمایت‌های مردمی از ارتش باعث شده است که در حال حاضر شاهد شکوفایی یک نیروی نظامی قدرتمند از ارتشیان ایران در منطقه باشیم.

وی یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتش را مردمی بودن آن دانست و تاکید کرد: یکی از بزرگترین تفاوت‌های ارتش جمهوری اسلامی با رژیم سابق همین مشخصه مردم داری است که این یک مدال افتخار برای ارتش است.