آخرین اخبار

اجرای آسفالت دوراهی کشتارگاه

پیرو مصوبه کمیسیون پروژه های راه سازی خانه ملت کاشان، آران و بیدگل با پیگیری دفتر نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی حاج جواد نائینی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل آغاز به کار اجرای آسفالت دوراهی کشتارگاه به طرف روستای فخره _ حوزه ابوزیدآباد. نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و […]

۲۵ مرداد ۱۴۰۱
نویسنده : روابط عمومی خانه ملت
پیرو مصوبه کمیسیون پروژه های راه سازی خانه ملت کاشان، آران و بیدگل با پیگیری دفتر نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی حاج جواد نائینی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل آغاز به کار اجرای آسفالت دوراهی کشتارگاه به طرف روستای فخره _ حوزه ابوزیدآباد.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل مطرح کرد
اجرای آسفالت 7 کیلومتر از محور جاده قدیم ابوزیدآباد-کاشان

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، از اجرای هفت کیلومتر از محور قدیم جاده ابوزیدآباد به کاشان خبر داد.

جواد نائینی بیان کرد: پس از پی‌گیری انجام شده و بر مبنای مصوبه کمیسیون پروژه‌های راه‌سازی خانه ملت کاشان، آران و بیدگل، عملیات آسفالت این محدوده (دوراهی کشتارگاه به سمت روستای فخره) انجام شده است.

وی، ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری اداره راهداری و حمل و نقل در زمینه اجرای این عملیات خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ اعتبارات مربوط به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، عملیات آسفالت و بهسازی برای بقیه محور تا روستای فخره اجرا می‌شود.