آخرین اخبار
نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خواستار ادامه فعالیت محاکم تجدید نظر مستقر در شهرستان کاشان شد.

ابقای محاکم تجدید نظر مستقر در کاشان ضروری است.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خواستار ادامه فعالیت محاکم تجدید نظر مستقر در شهرستان کاشان شد.
۲۴ مهر ۱۴۰۲
نویسنده : روابط عمومی خانه ملت

ابقای محاکم تجدید نظر مستقر در کاشان ضروری است.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خواستار ادامه فعالیت محاکم تجدید نظر مستقر در شهرستان کاشان شد. حاج جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه محاکم تجدید نظر مستقر در کاشان با مساعدت مسئولین و اجازه ریاست محترم وقت قوه قضاییه در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد گفت: این اقدام به دلیل حجم بالای آراء مورد تجدید نظر خواهی صادره از شعب حقوقی و کیفری شهرستانهای شمال استان اصفهان کاشان آران و بیدگل نطنز و بادرود و به دلیل بعد فاصله مکانی و جغرافیایی این شهرستانها تا مرکز استان، موجب تکریم ارباب رجوع و تسریع و رسیدگی به پرونده های مردم، کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و مراجعات پی در پی به مرکز استان و از طرفی جلوگیری از مخاطرات احتمالی جانی و مالی شده است.
نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه کاشان دارای فرمانداری ویژه و در تقسیم امور دستگاههای اجرایی استانی منطقه شمال استان اصفهان تعریف شده است و بعضی از سازمانها همچون حج و زیارت، دانشگاههای جامع و علوم پزشکی به صورت مستقل اداره میشود و همچنین حضور نماینده مستقل ولی فقیه در شهرستان را، بیانگر اهمیت و جایگاه این منطقه دانست و ابقای محاکم تجدید نظر مستقر در کاشان را ضروری دانست.

نائینی با اشاره به مراجعات مکرر مردمی از حوزه شمالی استان و رضایتمندی آنها نسبت به تصمیم گذشته و عملکرد مثبت و بسیار ارزنده قضایی محاکم در احقاق حق مراجعین و جلوگیری از تنش های اجتماعی مردم این خطه در تصمیم اخیرالذکر، گفت در نامه هایی جداگانه ای مورخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ به رؤسای محترم قوای مقننه و قضائیه خواستار همکاری قوه قضاییه جهت ادامه کار محاکم تجدید نظر در کاشان و حوزه شمال استان اصفهان شده ایم.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.