آخرین اخبار

پیام حاج جواد نایینی به مناسب روزجهانی قدس - خانه ملت کاشان، آران و بیدگل

اشتراک گذاری
1
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

دهه‌ها از منازعه مسلمانان با اشغالگران کودک‌کش صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی می‌گذرد و با وجود آوارگی و شهادت مسلمانان، کماکان رشادت‌ها حول محور مقاومت ادامه دارد. آن روز که امام امت، حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام قدس مزین کرد، و آن پیر فرزانه بخوبی به تمام ملت‌های مسلمان اندرز دادند که روز قدس فقط این نیست که برای قدس باشد، یک آرمان است برای مقابله با ابرقدرت ها که به حول قوه الهی عظمت آرمان این روز، نابودی تمام مستکبرین و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم عزیز منطقه کاشان و آران و بیدگل و ادای احترام به روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تأکید داریم که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران خواهد بود.
و همچنین ازشما مردم شریف منطقه انتظارداریم ضمن رعایت دستورالعمل وشیوه نامه های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با بیماری کرونا، با شرکت درراهپیمایی روزجهانی قدس، یکباردیگربه استکبار جهانی ثابت نمائید تا آزادی قدس شریف پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهید بود.

جواد نائینی
نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل