آخرین اخبار

پیام حاج جواد نایینی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران - خانه ملت کاشان، آران و بیدگل

اشتراک گذاری
1
۱۲ فروردین ۱۴۰۱

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل:
اساس ۱۲ فروردین در عدالت محور بودن انقلاب اسلامی ایران است

کاشان – نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: اساس ۱۲ فروردین در عدالت محور بودن انقلاب اسلامی مردم ایران است.

جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برگزاری رفراندوم در سال ۵۸ و رای قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی نشان از پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود.

وی با بیان اینکه اساس ۱۲ فروردین در عدالت محور بودن انقلاب اسلامی مردم ایران است، ابراز داشت: حماسه حضور مردم در این روز باعث تثبیت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل با اشاره به تاکیدات فراوان رهبران دینی و سیاسی جمهوری اسلامی بر حق انتخاب مردم بر سرنوشت خود تصریح کرد: از همین رو است که در طول ۴۳ سال گذشته آزادترین انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی با اشاره به عزم پولادین مردم ایران زمین در تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: مدیران و مسئولین کشور باید برای این مهم فارغ از تمام گرایش ها و تمایلات فکری‌ و سیاسی در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

نائینی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های نظام سلطه بر علیه مردم و انقلاب اسلامی تاکید کرد: به واسطه حمایت های مردمی تاکنون تمام این توطئه ها خنثی شده است که از این رو باید قدر زحمات و حمایت های مردم عزیز کشورمان را دانست.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن خارجی و دست نشانده های داخلی آن به دنبال ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: طبق رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود تا روحیه امید در آنها چندین برابر شود.

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل با اشاره به معنویت جویی و استقلال طلبی مردم شریف ایران اسلامی تاکید کرد: امیدواریم به فضل الهی و با همت و همدلی آحاد مردم عزیز و مسئولین، بالندگی و سربلندی روز افزون میهن اسلامی مان را با شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی و رونق آن شاهد باشیم.