آخرین اخبار

پیام نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل به مناسبت هفته بسیج

پیام نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل به مناسبت هفته بسیج   بسم الله الرحمن الرحیم 🔹تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) 🔻مشخصه‌ای که «بسیج» فراتر از یک نهاد یا سازمان، در جایگاه […]

۰۱ آذر ۱۴۰۱

پیام نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل به مناسبت هفته بسیج

 

بسم الله الرحمن الرحیم

🔹تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

🔻مشخصه‌ای که «بسیج» فراتر از یک نهاد یا سازمان، در جایگاه نگرش و فرهنگ به همگان عرضه می‌کند، ریشه در مکتبی دارد که از سوی حضرت روح‌الله(ره) بنیان نهاده شده است.

🔻تفکری که واژه‌نامه‌اش با کلمه «نمی‌توانم» بیگانه است و در طریقش بن‌بست و «نمی‌شود» جایی ندارد؛ گردهمایی باشکوه عزم‌های خلل‌ناپذیر و همت‌های والا که بیت‌الغزل سخنان‌شان خدمت به مردم است.

🔻بسیج همان سنگری است که دشمن خبیث پس از شکست‌های مکرر در عرصه‌های جنگ تحمیلی، فتنه‌های سیاسی و فشارهای اقتصادی اهمیت آن را دریافته و اکنون با نقشه‌ای تازه مصاف آن آمده است.

🔻در حقیقت آنچه که این روزها توسط مزدوران و فریب‌خوردگان در برخی شهرهای کشور شاهد آن هستیم، نه نبرد با یک لباس و کسوت بلکه با اندیشه راهگشا و قدرت‌آفرین بسیجی است.

🔻به بیان دیگر اغتشاشات اخیر جلوه‌ای از حداکثر ظرفیت و توان دشمن است که در قالب جنگ ترکیبی به میدان آماده و با استفاده از تمام امکانات و حوزه‌ها اعم از فرهنگی، رسانه‌ای، دیپلماسی، بحران‌آفرینی و…، اتحاد و انسجام به عنوان راهبرد بسیج‌کننده ملت در برابر ابرقدرت‌ها را نشانه گرفته است.

🔻بر این اساس، باید بیش از گذشته قدردان این مولود ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و با «جهاد تبیین» تا حد توان سهم خویش را برای حفاظت از این مکتب انسان‌ساز ادا کنیم.

🔻در پایان به نمایندگی از مردم ولایت‌مدار کاشان و آران و بیدگل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج به ویژه شهیدان آشوب‌های اخیر، هفته پیوند خورده با این نهاد مقدس و مردمی را گرامی داشته و بر تقویت و ترویج فرهنگ والای بسیج تأکید می‌ورزم.

جواد نائینی
نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل