آخرین اخبار

پیام حاج جواد نائینی به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

بسمه تعالی آنچه که به یک «خدمت» عیار بخشیده و ارزش آن را افزون می‌کند، میزان بهره‌مندان از آن است؛ بر این مبنا، شهرداری بواسطه گسترده‌ترین جامعه مخاطب و ارائه‌دهنده متنوع‌ترین مأموریت‌ها، یکی از ارزشمندترین مجموعه‌های خدمتگزار محسوب می‌شود. نهادی عمومی که پاسخگوی نیاز آحاد شهروندان در حوزه‌های مختلف است. مجموعه‌ای از انسان‌های سخت‌کوش و […]

۱۴ تیر ۱۴۰۱
نویسنده : روابط عمومی خانه ملت

بسمه تعالی
آنچه که به یک «خدمت» عیار بخشیده و ارزش آن را افزون می‌کند، میزان بهره‌مندان از آن است؛ بر این مبنا، شهرداری بواسطه گسترده‌ترین جامعه مخاطب و ارائه‌دهنده متنوع‌ترین مأموریت‌ها، یکی از ارزشمندترین مجموعه‌های خدمتگزار محسوب می‌شود.
نهادی عمومی که پاسخگوی نیاز آحاد شهروندان در حوزه‌های مختلف است. مجموعه‌ای از انسان‌های سخت‌کوش و متعهد که به صورت شبانه‌روزی برای توسعه و آبادانی شهر کوشش می‌کنند.«14 تیرماه؛ روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» فرصت مناسبی برای قدردانی از این جلوه‌های مجاهدت خالصانه است.
بنابراین بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این روز به تمام تلاشگران عرصه مدیریت شهری به ویژه شهرداران و کارکنان خدوم شهرداری‌های کاشان و آران و بیدگل، زحمات این والاهمتان را برای رشد و اعتلای این دو دیار ارج می‌نهم. از خدای متعال برای این عزیزان، توفیق تداوم خدمتگزاری را خواهانم.

جواد نائینی
نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل