آخرین اخبار
پیام حاج جواد نایینی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

مکتب جهانی شهید سلیمانی باید برای مردم جهان تبیین شود

مکتب جهانی شهید سلیمانی باید برای مردم جهان تبیین شود به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت کاشان، جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک پدر نمونه برای خانواده و یک سرباز تمام معنا برای ولایت و مردم بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی نه در حرف […]

۱۳ دی ۱۴۰۰
نویسنده : روابط عمومی خانه ملت

مکتب جهانی شهید سلیمانی باید برای مردم جهان تبیین شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت کاشان، جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک پدر نمونه برای خانواده و یک سرباز تمام معنا برای ولایت و مردم بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی نه در حرف بلکه در رفتار و عمل همیشه از انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی تمام آزادیخواهان جهان را متأثر کرد، ابراز داشت: اینکه بگوییم سردار سلیمانی متعلق به مردم ایران و حتی منطقه خاورمیانه است یک کلام اشتباه است چراکه او متعلق به همه مردم جهان بود.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: ایشان در بخشی از صحبت‌های خود از مکتب سلیمانی نام می‌برد چراکه آموزه‌های شخصیتی شهید سلیمانی جهانی است.

وی با اشاره به اینکه ابعاد مختلف شهید سلیمانی باید برای مردم جهان تبیین شود، گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف فضای مجازی است. باید با تولید محتوا آموزه‌ های شخصیتی شهید سلیمانی برای دیگران تبیین شود.

نائینی با بیان اینکه روحیه بسیجی و ولایتمداری شهید سلیمانی از او یک انسان کامل در دفاع از حریم ولایت ساخته بود. تاکید کرد: شهید سلیمانی همیشه سعادتمندی را در دفاع از ولایت و اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه می‌دانست و خود با عمل به این اصل به سعادت ابدی رسید.

وی ارادت قلبی مردم منطقه به ویژه کشورهای جبهه مقاومت به شهید سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت را یادآور شد و ادامه داد: شهید سلیمانی به خوبی دشمن و روش‌های تهاجمی آنها را می‌شناخت و با تجزیه و تحلیل آن بهترین روش را برای مقابله با دسیسه‌های دشمن به کار می‌بست.

نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان و آران و بیدگل با اشاره به مهربانی و محبت شهید سلیمانی به مردم افزود: شهید سلیمانی یک قهرمان به تمام معنا و یک شخصیت کامل برای مردم ایران و جهان و یک الگوی پیشرفته برای یک انسان کامل است.