آخرین اخبار

بینش مردم در ۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کرد

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه ۹ دی حرکتی ماندگار و عاشورایی شد، گفت: بینش مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد. جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت ملت بزرگ ایران و بینش بالای آنان در خنثی‌سازی […]

۱۱ دی ۱۴۰۱

 

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه ۹ دی حرکتی ماندگار و عاشورایی شد، گفت: بینش مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد.

جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت ملت بزرگ ایران و بینش بالای آنان در خنثی‌سازی توطئه دشمنان بود که پس از بروز فتنه نمود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت، افزود: مردم کاشان در سال 88 به صورت خودجوش در هشتم دی‌ماه راهپیمایی عظیمی به راه انداختند و پس از آن دوباره در روز بعد همزمان با سراسر کشور در تظاهرات میلیونی حضور پیدا کردند.

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه این موضوع نشان از بینش مردم کاشان در زنان اوج فتنه بود، ابراز داشت: دشمن با ناامیدی از جنگ سخت و اطمینان از عدم رویارویی نظامی دست به توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی زده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با جنگ ترکیبی پا به عرصه گذاشته است، گفت: در این جنگ پیچیده برخی از خواص مردود شدند و موضع‌گیری‌های نادرستی داشتند و این موضوع نشان از آن است که باید بصیرت و بینش مردم بیش از پیش تقویت شود و جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی راهکار آن است.

نائینی با بیان اینکه دشمن همواره در طول انقلاب اسلامی علیه این نظام مقدس توطئه به راه انداخته است، تصریح کرد: بینش مردم و بصیرت آنان باعث شده است که نقشه‌های دشمن و توطئه‌های آنان خنثی شود و در فتنه اخیر نیز بار دیگر دشمن شکست خورد.

وی حماسه 9 دی را حرکتی ماندگار و عاشورایی دانست و تاکید کرد: فتنه‌های زیادی پس از پیروزی انقلاب برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی در کشور رخ داده است و فتنه 88 برآیند تمامی این فتنه‌ها بود.