آخرین اخبار
حاج جواد نایینی در جریان آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت کاشان و خبرنگار سراج ، حاج جواد نایینی صبح روز چهارشنبه ۶ بهمن در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار‌شد. ضمن اشاره به ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس با جدیت و تلاش رزمندگان پیروز […]

۰۶ بهمن ۱۴۰۰
نویسنده : روابط عمومی خانه ملت
منبع : سراج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت کاشان و خبرنگار سراج ، حاج جواد نایینی صبح روز چهارشنبه ۶ بهمن در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار‌شد. ضمن اشاره به ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس با جدیت و تلاش رزمندگان پیروز میدان شدیم. در حالی که در آن روزهای سخت هر رزمنده یک جعبه امداد نیز با خود داشت و طریقه استفاده از آن را آموزش می دید و اهمیت بهداشت و سلامتی بر همه هویدا بود.

حاج جواد نایینی نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل افزود: دشمن در این جنگ سخت به جز لطمه جسمی به آسیب روحی رزمندگان نیز اهتمام داشت. از اینروست که جایگاه پرستار و دکتر در جنگ سخت مشخص است و این در حالی ست که در جنگ نرم هم این عزیزان جایگاه ویژه ای دارند. نوع ویروسی که الان در جامعه پخش شده و تا چه حد کادر درمان را اذیت کرد و چه مقدار این عزیزان در این جبهه که حتی سخت تر از جبهه قبلی است مجاهدت کرده و شهیدانی دادند.

حاج جواد نایینی در پایان ضمن تشکر از خدمات دکتر مروجی گفت: ما اعتقاد داریم که دکتر ساکی‌ فردی جهادی و تواناست که گره های بزرگی را بدست خود باز خواهد کرد.